Landstede MBO is Vonky.

Bescheiden budget, giga bereik.

De vraag van Landstede MBO.

Elk jaar kiezen maar liefst 133.000 jongeren een mbo-opleiding. Hoe komt én blijft Landstede MBO top-of-mind bij de doelgroep, jonge mensen tussen de 15 en 20 jaar? Door op een relevante en prikkelende manier aanwezig te zijn op plekken waar jonge mensen tussen de 15 en 20 jaar zijn. Op TikTok dus.

De Vonky aanpak.

Landstede MBO koos het Vonky Maxi pakket. Oftewel: we mochten groots uitpakken! Wij stelden een poule samen van twintig TikTok-creators die perfect bij het merk pasten. Allemaal (micro-)influencers, waarvan sommigen zelf op Landstede MBO zitten. Die gingen los met het format  ‘This or That’, een populaire TikTok-trend over het maken van keuzes. Ga je voor harsen of epileren? Kies je voor Harderwijk of Zwolle? Deze video’s werden daarna op het account van Landstede MBO geplaatst en op de accounts van de influencers zelf. Daarna deed de magie van TikTok z’n werk.

Het resultaat.

Het was al snel tijd voor een feestje: binnen vier weken hadden we ruim 5 miljoen views, meer dan 12 duizend klikken naar de website, 59 duizend likes en honderden reacties. Oh, en via de accounts van de gekozen TikTok-creators bereikten we er nog veel meer. Te veel om bij elkaar op te tellen.

Stan
Meer weten? Stan weet er alles van.

Check de cases

Vonky succesnummers.

feeling Vonky?

Kom snel langs!