De Academie voor Theater & Dans is Vonky.

Resultaten die een podium verdienen.

De vraag van de Academie voor Theater & Dans?

Zoals elke opleiding wil de Academie voor Theater en Dans uit Amsterdam elk jaar weer jonge mensen aantrekken om naar de open dag te komen. In dit geval specifiek jonge mensen met een passie voor theater en/of dans aantrekken om naar de open dag te komen. En waar zitten jonge mensen met een passie voor theater en/of dans? Precies. Op TikTok. Vandaar dat ze ons vroegen om daar hun promotievideo’s het publiek te geven dat ze verdienen.

De Vonky aanpak.

ATDA koos het Vonky Midi pakket. Met ‘Hallo makers!’ hadden zij al een serie verrukkelijke video’s op de plank liggen. Met oud-studenten die hun plekje in de wereld van de theater en/of dans hebben veroverd. Zij vertellen losjes over hun tijd bij de ATDA. Wij schreven de begeleidende teksten, bedachten de hashtags en zorgden ervoor dat de video’s bij precies de juiste mensen terecht kwam, om zo de CTR zo hoog, en de CPC zo laag mogelijk te houden.

Het resultaat.

En de campagne bleef niet onopgemerkt; we bereikten uiteindelijk meer dan 1,3 miljoen potentiële studenten! 🎉 Dat leverde zo’n 1.300 klikken op en genoeg aanmeldingen om er een gezellige open dag van te maken.

Stan
Meer weten? Stan weet er alles van.

Check de cases

Vonky succesnummers.

feeling Vonky?

Kom snel langs!